Przed nami III (przedostatni) etap konkursu biblijnego do którego zakwalifikowało się 26 Zespołów z różnych części Polski.
Rozstrzygający konkurs, na którym wyłonią się zespoły, które będą reprezentować ZHA z Polski w Holandii odbędzie się 3 marca 2024 r. w Warszawie w XXXIV Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Miguela de Cervantesa przy ul. Zakrzewska 24.
Każdy uczestnik, trener, obsługa konkursu, rodzice towarzyszące podczas konkursu muszą zarejestrować się https://forms.office.com/e/Lzv72hpKXP do 24 lutego 2024 r.
Uczestnicy, którzy dojeżdżają z daleka będą mogli skorzystać z noclegu z soboty na niedzielę w Kościele Adwentystów Dnia Siódmego na Foksal 8 na własnej karimacie i śpiworze. Kolacja w sobotę i śniadanie w niedzielę uczestnicy muszą zapełnić we własnym zakresie, będzie udostępniona kuchnia. W niedzielę darmowy obiad dla uczestników, trenerów i obsługi konkursu. Pozostałe osoby chcąc skorzystać z obiadu w niedzielę muszą go opłacić w wysokości 28 zł.
Opłatę należy uiścić do 25.02.24 na nr konta:
Zarząd Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego
84 1750 0012 0000 0000 3024 9496
W tytule: ABE i PBE ZHA – Imię i Nazwisko
Dojazd z Warszawy Centralnej do Liceum najlepiej autobusem 131 do przystanku Iwicka. Autobus w niedzielę kursuje co 30 min. Z Dworca Warszawa Centralna do przystanku – 18 min, a przejście z przystanku do Liceum – 4 min.
Podróżując autem należy uważać na znaki drogowe, ponieważ w tej okolicy trwa remont i przebudowa dróg.
Parking dla aut osobowych. Jest możliwość skorzystania z parkingu, który mieści się na terenie szkoły, wjazd bramą od ul. Zakrzewska.
Wejście do budynku LO. UWAGA! Wejście główne liceum będzie zamknięte, należy obejść budynek i wejść wejściem za łącznikiem od razu przy Sali sportowej.
Po wejściu należy zarejestrować się i zostawić wierzchnie ubrania w szatni. OBOWIĄZKOWO każda osoba, która będzie chciała zostać w szkole ma obowiązek zmienić obuwie na odpowiednie do Sali sportowe. Prosimy nie zakładać wypastowanych butów, obcasów.
Prosimy, aby każdy zabrał ze sobą bidon na wodę, w szkole są źródełka z których można napełnić bidony pitną wodą.
Wszystkie zespoły ABE i PBE spotykają się o 10:00 w Sali sportowej, gdzie rozpoczniemy Wydarzenie, a następnie uczestnicy ABE udadzą się do swojej Sali (galerii)
W trakcie naszego pobytu możemy poruszać się tylko w przestrzeni Sali sportowej i przez łącznik z parteru, który jest przy wejściu do galerii. Nie wolno uczestnikom wchodzić na inne piętra. Uprzejmie prosimy, aby trenerzy i opiekunowie zajmowali się swoimi zespołami w trakcie przerw. W przerwie PBE można będzie skorzystać ze sprzętu sportowego (piłki do kosza, siatkówki i nogi).
Rodzice i widzowie w trakcie konkursów powinni przybywać na Sali sportowej na trybunach, ewentualnie w galerii (ABE) jeśli będzie na to miejsce.
PROGRAM KONKURSU:
9:00 wejście do szkoły/zdjęcia zespołów
10:00 wspólne rozpoczęcie wydarzenia
10:45 Konkurs ABE (galeria), Konkurs PBE (sala sportowa)
13:30 – 15:00 Przerwa obiadowa/zdjęcia zespołów
15:10 Ogłoszenie wyników
16:00 Zakończenie wydarzenia/zdjęcia zespołów
Do zobaczenia!
Organizatorzy