ZAPRASZAMY BARDZO SERDECZNIE DRUŻYNY ZHA NA DŁUGO OCZEKIWANY Ogólnopolski Zjazd Drużyn ZHA „OFFLINE”
Termin: 2-6 czerwca 2021 r.
Miejsce: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy “Kokotek” Hufca ZHP Lubliniec
Koszt uczestnika: 200 zł
Rejestracja: zaczynamy 22 kwietnia i kończymy 23 maja 2021 r.
Uwaga! Rejestracja uczestnika Zjazdu Drużyn składa się z 3 etapów:
1. Rejestracja online https://forms.gle/oGWwcoqyuPpTuWQX6
2. Terminowa wpłata do 23 maja 2021 r. kwoty w wysokości 200 zł na konto podane poniżej.
3. Wypełnienie dokumentów w formie papierowej, które uczestnik musi przywieźć ze sobą na Zjazd.
Dokumenty zostaną wysłane w postaci elektronicznej na podany w formularzu adres kontaktowy.
Dane do przelewu:
Zarząd Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego
nr konta: 84 1750 0012 0000 0000 3024 9496
Tytuł przelewu: Zjazd Drużyn 2021 – Imię i nazwisko uczestnika
Regulamin wydarzenia (pojawi się;do pobrania)
Koncepcja zjazdu:
Stawiamy na integrację wewnątrz drużyny, jak również z pozostałymi uczestnikami wydarzenia, a także na wspólną zabawę i poznanie Boga poprzez przyrodę, wspólne aktywności i codzienne nabożeństwa. Program jest ułożony w ten sposób, aby zapewnić uczestnikom, jak najwięcej interakcji i wspólnego działania. Wiele zadań zespołowych będzie wykonywanych przez całą drużynę (harcerze, zuchy, wędrownicy), natomiast program duchowy będzie osobny dla grup wiekowych. W programie przewidujemy również gry terenowe (także nocne), konkursy, aktywności harcersko-zuchowe, kilka miłych niespodzianek oraz wieczory spędzone przy ognisku.
Drużynowi otrzymali informację drogą e-mail o zadaniach dla drużyny na Zjazd.
Rejestracja w Ośrodku rozpocznie się w dniu 2 czerwca o godz. 14:30. Pierwszy posiłek w środę to kolacja.
Kończymy program w dniu 6 czerwca o godz. 11:30. Ostatni posiłek to śniadanie w niedziele.
Zakwaterowanie:
Mieszkać będziemy w namiotach typu 10-tka. Będą dostępne domki, ale koncepcja jest taka, że drużyny (zastępy zuchowe, harcerskie i wędrownicze) będą mieszkać na swoim osiedlu w namiotach. W sytuacjach wyjątkowych możemy rozlokować zastęp zuchowy w domku, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu z Organizatorem.
Opieka:
UWAGA! Drużyna przyjeżdża ze swoją kadrą lub opiekunami. Dla uczestników, którzy nie należą do żadnej drużyny organizujemy na potrzebę Zjazdu drużynę „Reszta Świata”, której zostanie zapewniona opieka kadry.
Odpowiedzialni oraz funkcyjni:
Rejestracja: Piotr Wróbel, Karina Rawdanowicz-Wróbel
Komendant: Olga Kulinicz
Oboźny: Sebastian Ganczarczyk
Kapelan harcerzy: pastor Marcin Knapik
Lider grupy terenowej: Mariusz Rawiński
Program zuchowy: Paulina Rawińska, Dominika Dziedzic, Karina Rawdanowicz-Wróbel
Program harcerski: Olga Kulinicz, Grzegorz Świątek, Ewa Marzec
Program wędrowników: Joanna Kalińska
Kontakt do Organizatorów:
E-mail: zjazd@zha.org.pl
Telefon: 730 799 815
Czekamy z wielkim utęsknieniem na spotkanie się ze wszystkimi Drużynami❤️
Do zobaczenia wkrótce 🙂
Czuwaj Marana Tha!
Organizatorzy