1. Zademonstruj umiejętność posługiwania się systemem dziesiętnym.
2. Rozpoznaj działania matematyczne i wskaż kolejność ich wykonywania.
3. Zademonstruj podstawowe działania matematyczne na przykładach.
4. Pokaż cztery praktyczne przykłady, w których zastosowano cztery podstawowe operacje i rozwiąż je.
5. Zbadaj i przedstaw w projekcie lub na piśmie możliwe pochodzenie znaków pierwiastka kwadratowego, dzielenia, dodawania i odejmowania.
6. Zademonstruj w praktyce rozwiązanie co najmniej trzech przykładów potęgowania i trzech przykładów wyrażenia liczbowego, używając nawiasów otwartych, nawiasów zamkniętych i nawiasów klamrowych.
7. Przedstaw i rozwiąż trzy praktyczne przykłady sytuacji obejmujących działania dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia ułamków. Pamiętaj, że NWM (Najmniejszy Wspólny Mianownik) służy do operacji dodawania i odejmowania.
8. Zaprezentuj rozwiązanie trzech zadań, które obejmują obliczenia procentowe zakupu i sprzedaży produktów, biorąc pod uwagę uzyskanie zniżki procentowej.
9. Zaprezentuj rozwiązanie czterech przykładów operacji z dodawaniem, odejmowaniem, mnożeniem i dzieleniem liczb dziesiętnych.
10. Przedstaw na plakacie lub w prezentacji multimedialnej pięć przykładów figur płaskich i pięć przykładów brył pokazujących ich cechy, a obok każdego z nich jaki przedmiot codziennego użytku korzysta z tego kształtu.